e-Twinning Çalışmaları

e-Twinning Çalışmaları

20.01.2023 227

 5.4. bölüm/madde 1:

Öğrencilerimizin düzenlediği bir müzik etkinliği

https://www.instagram.com/p/CmzH6bTtFWj/?igshid=YWJhMjlhZTc=

Dünya felsefe günü kapsamında yapılan bir etkinlik

https://www.instagram.com/p/Cm7JgTRroEw/?igshid=YWJhMjlhZTc=

 5.4.bölüm/madde 2: öğrencilerin digital araçlar ile hazırladığı bir sunum

https://www.instagram.com/p/CcFlhJ0NJjv/?igshid=YWJhMjlhZTc=

*5. 5.bölüm/madde 1: öğrencilerin veli toplantılarına katıldığını gösteren belge veya fotoğraf

5.5. bölüm/madde 2: velilere yönelik e Twinning tanıtım etkinliklerinden belge,fotoğraf,URL bağlantısı vb.

*5.5. bölüm/madde 3 : velilerin eTwinning projesi kapsamında etkinliklere davet edildiğini gösteren fotoğraf veya belge

5.5. bölüm/madde 4 :

 eTwinning'in öğrenciler aracılığıyla yerel otoritelere tanıtılması

https://www.instagram.com/p/CcFlhJ0NJjv/?igshid=YWJhMjlhZTc=

 

*5.6. bölüm/madde 1 : okul dışındaki topluluklara yönelik düzenlenen eTwinning tanıtım etkinliklerinden belge,fotoğraf veya URL bağlantısı

5.6. bölüm/madde 2:

*5.7. bölüm : ilk 6 bölümde yüklenen resim,belge ve linkleri destekleyen açıklama ( boşluklar dahil 2500 karakter)

 5.8. bölüm :

Datça Yılmaz Kardeşler Anadolu Lisesi olarak; önümüzdeki iki yıl için misyonumuz doğrultusunda, okul içinde ve okul dışında hedeflerimiz doğrultusunda düşünen, çalışan ve üreten gençler olma yolunda ilerleyeceğiz. Bunun için öğrencinin faydasına olabilecek süreçleri eğitim öğretim faaliyetlerinin içine entegre etmeyi yine öğrencilerimizle planlayacağız. Öğretmen, veli, öğrenci ekseninde okulla ilgili konuları yüz yüze veya çevrim içi toplantılara tartışacak ve karara bağlayacağız, kendimizi değişen anlayışlar çerçevesinde güncelleyecek ve yeni durumlara uyumlanacağız. Bütün bunları öğrencilerimizin istek ve beklentilerini onların eğitim öğretim motivasyonları destelemek düşüncesi ile sürdüreceğiz. Değişim ve gelişim hedef kitlemizi doğru okumaktan geçiyor ve bu gelişmenin en büyük öncüsü gençler olacaktır. Onları merkezimize aldığımız her kararda daha mutlu bir okul ortamını inşa ederken misyonumuz doğrultusunda daha etkin adımlar atmış olacağız.

6. DİĞER OKULLAR İÇİN MODEL OLMA

*6.1. bölüm/madde 1 : Okuldaki öğretmen ve öğrenciler için düzenlenen yüzyüze/çevrimiçi eğitimlerin içerik ve modülleri gösteren bir kurs programı ( örneğin ; 2 Sıfır Atık )

*6.1. bölüm/madde 2 :  madde 1 çevrimiçi ise kursun URL bağlantısı ya da kursla ilgili kısa bir açıklama

*6.2. bölüm/madde 1 : okul pesonelinin diğer okullara projelerini tanıtmak için düzenlediği oturumların/etkinliklerin içeriğini gösteren bir takvim/çizelge

*6.2. bölüm/madde 2 : Yukardaki maddede bahsedilen oturum/etkinliklerin katılımcı sayısı

*6.2. bölüm/madde 3: Bu oturumları gösteren fotoğraflar veya okul web sitesinde paylaşılan bir metin

*6.3. bölüm/madde 1 : okul web sitesi ana sayfasında veya okul adıyla olan sosyal medya hesabında  bulunan eTwinning LOGOSU

*6.3.bölüm/madde 2 : okul web sitesinde tarihin görünür olduğu eTwinning ile ilgili yazıların ekran fotosu ya da URL bağlantısı

*6.4. bölüm : okul pesonelinin Avrupa projelerine yönelik çalışmalarını sunduğu eğitim konferansı veya eğitim etkinliğinin takvimi/çizelgesi

6.5. bölüm :

 eTwinning köşesi

   

 

*6.6. bölüm : ilk 5 bölümde yüklenen resim,link ve belgeleri destekleyen açıklama (boşluk dahil 2500 karakter)

*6.7. bölüm : önümüzdeki 2 yıl için eTwinning okul misyon bildirisinin 'diğer okullar için model olma' ilkesi ile ilgili taahütleriniz

7. KAPSAYICI VE YENİLİKÇİ ÖĞRENME KURUMLARI

7.2.bölüm/4. Madde :

19 Mayıs ATA'ya saygı kapsamında yürüyüşü

 

 

7.6.bölüm/2. Madde : Beceri ve Tasarım Atölyemiz, Fizik ve Fen laboratuarlarımız